Slitet

Usch, idag har jag inte gjort ett skit egentligen.
Vaknade, gick upp, gick ner till poolen. Pappa badade länge och sedan åkte vi ner till centrum för att fixa min klocka.
Sedan drog vi vidare och köpte dörrar och fönster till det lilla utbygget på landet. Efter det drog vi tillbaka till poolen där jag, mamma, pappa och faster åt lunch och drack drinkar (min var alkholfri då förstås men lika god för det). Mys!

Sen var det jättevarmt och mamma var trött, så vi gick in och la oss på varsin soffa i farmors svala vardagsrum på nedervåningen.
Plötsligt vaknar jag nästan 2 timmar senare. Klockan är halv 7. Vafan tog kvällen vägen?
Mew, och jag är deppig igen (förlåt). Fan :(
Så jag antar att det väl bara var tur att jag sov bort några timmar....


Nej, nu ska jag ut och gå en stund. Skiter i att springa idag. Känner av benen fktiskt vilket gör mig glad :D
Sprang ju faktiskt två gånger igår
;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0