Underbar och älskad av alla



Ah, jo tjena.

Gick nyss ut på promenad. Tycker om att bara gå och lyssna på iPod. Det känns bättre än att bara sitta still.
Klädde på mig (22 grader varmt ute) gick ut, hann kanske 3 minuter ifrån huset då det började regna. Hade precis tagit upp mobilen ur fickan för att svara på ett sms. Hörlurarna jag har mår inte sådär kalasbra av vatten så jag tänkte bara gå en snabbis och sen hem igen.
När jag gått kanske 15-20 meter på en gångväg längs bilvägen hör jag att nåra vrålar något, jag tittar upp på en bil som kör förbi. Innuti sitter det 3-4 kanske 20åriga killar som jag aldrig sett förut. Det är dom som skriker, killen i passagerarsätet har dragit ner rutan och pekar finger åt mig.

Jag gick hem.

Ska krypa ner och kolla på 8 Mile nu. Taggad man är att fylla år, javisst. Superskoj... verkligen :(

Kommentarer
Postat av: Sara

Men det är hemskt när man sitter vid matbordet och börjar skratta och alla tittar konstigt på den :P

2008-07-11 @ 16:14:32
URL: http://santapola.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag kom precis på en idé glödlampa

Klassen kan ju typ fira dig och Tess för båda ni fyller år på sommaren =)

Liksom sen när alla typ är hemma :D

Nu kände jag mig ganska smart ^^

2008-07-11 @ 23:21:31
URL: http://rooftops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0