yesterdays feelings



Jag är helt slut. Ska åka till landet strax och blir kvar där ganska länge tror jag. Det betyder att det inte kommer komma inlägg på flera dagar. Tror vi blir kvar där tills Onsdag. Sen kommer vi hem igen. Måste packa om, jag fyller år och sen drar vi iväg på två härliga semesterveckor!

Medicin jag har fått: "Du måste äta massa grönsaker och jordgubbar! Och dricka Blodsaft (eller vad det nu hette)".
Jag behöver järn. Att behöva äta jordgubbar känns ju inte helt fel på sommarlovet ;)

Bilden är tagen igår när folket hade kommit. Gillar bilden på något sätt. Inte helt lätt att fånga kussarna på bild, så man får tjuvfota deras tröjor istället, haha!

Imorgon kan jag börja lyssna på iPod igen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0