2-0

Svenska försvaret, hallå? Eller förlåt, så kan jag ju inte skriva... vi hade ju liksom inget försvar.

Två positiva saker:

1 - Källström in på plan
2 - Anders Svensson taggade till och växte i mina ögon efter att han stått och sparkat mot den där liggande ryssen.

Två bra saker från åvanstående spelare:

1 - Källström är inte så jävla snäll hela tiden, han gör som han ska - han TAR bollen!!!!
Något jag fastande speciellt för var då han sprang ifatt en ryss bakifrån och liksom glidtacklade och lyckades peta bort bollen helt cleant, och detta gjorde han BAKIFRÅN!

2 - Såg ni hur jävla mycket bättre Svensson vart när han var aggressiv? Visst, avblåsningar osv. Men vafan, man kan inte kubba runt och vara snälla hela matchen heller, gå på med lite fart och styrka vafan, slåås om bollen!!!!

Det var allt jag hade att säga. Eller nej, en till sak som gör mig och faktiskt flera andra jävligt förbannade.

VARFÖR - FÖRSVARAR - ALLA (kommentatorerna också) - HENRIK - LARSSON!?!?!?!?!??!

Han är ju inte ens bra och allt man får höra är "njaa, det där var bra gjort av Henke trotts att det inte riktigt gick hela vägen" och blaaablaaablaaa. Måste säga att det var ruggigt längesen man såg honom göra något speciellt.


Fan vad jag klagar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Källström är alltid bäst. Synd bara att lagerbäck vägrar sätta in honom föräns i andra halvlek..

2008-06-18 @ 23:42:28
Postat av: sara

Svar till anonym: Ja, jag undrade faktiskt det... varför man aldrig får se Källström från start?

2008-06-19 @ 00:04:07
URL: http://decoy.blogg.se/
Postat av: Malin

Yaay Svensson haha :P... han vart agressiv haha, typ coolt och bra.

Men sämst var typ Zlatan han sprang typ sammanlagt 7 meter :s.. Fast han är typ den enda som har gjort mål i matcherna, men han måste springa lite mer haha

2008-06-19 @ 16:38:13
URL: http://rooftops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0