ajpåååådd

Isch har fått ett galet suger efter att ta på mig iPoden och gå ut och gå.

Men jag ska inte!!! Jag tänker inte falla för det. Jag ska klara det här, så är det!
Istället ska jag nog dra på mig träningskläder och gå ut och springa, trotts att jag precis åt middag. Hej håll!
När jag kommer in hoppas jag på att kunna få baka en kladdkaka. Sen nu innen jag drar ska jag fråga om de kanske skulle kunna tänka sig att spela in den där "Filmen baserad på verkligen händelser"-filmen till mig.
Senare ska jag väl nörda här och sedan kanske se Troja. Eller någon annan film.
Det är nice att kolla på film, man glömmer bort att man inte har något att göra då.

Nej, ut och springa var det. UTAN MUSIK!
Efter det blir det situps. Min mage ska bli platt. ååååh så platt!
HARE!

(när jag skrev det sista startade låten jag lagt upp här under, och jag fick, trotts att jag såg den filmen för någon dag sedan, Stick it sug så det bara sjunger om det. Det är verkligen min favoritfilm och jag kan inte tröttna på den!!!)



Missy elliot - We run this
(min låt börjar dock ifrån det att en mun och två ögon ploppar fram på en vit bakgrund)

Kommentarer
Postat av: tove

Snygga skor, om jag inte såg fel ;)



Vet inte riktigt vad du menade med fall out boy sara :S face down ju, men det är ok sara (:



Tisdag är f ö en pissdag, måndag också. Och onsdag, även fast du inte nämnt det ännu ^^



Puzzzz^^

2008-06-15 @ 20:00:49
URL: http://tosss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0