Avslutningen i bilder...

som sagt här kommer lite bilder från avslutningen.



ett stycke sött M1C efter att vi först varit inne i hörsalen
(Maddie, ja hon söta i vita klänningen i mitten fick pris o webdesign och jag höll på att börja gråta)
sedan i ett klassrum där vi gett vår handledare Allan vår present
bestående av ett par handbojor med rosa fluff på som det stod Wild Bitch på
och chokladsås ;D HAHAHA!


Gruppbild på bryggangänget.
Ni är inte bara lite bra :)
Här låg vi och schtekte,
några badade,
lyssnade på musik
och vi matade ankor xD


Det blev en massa helt sjukt söta bilder på den ankan,
men jag orkar inte fixa dom nu.
Huvudsaken är att ni ser att den stegrade lite för min skull
(maten sjönk, haha!)


Vi satt där och chillade, åt och bara njöt av att vi hade alla våra 78 sommarlovsdagar kvar.


Waterpipe tyyyyp xD


Jag, Malin, Tove och Gustav hälsade på lite kor påväg till tåget hem :D


På kvällen drogs det som sagt till B*holen för att chilla.
Ska få bilder av Felicia någon dag,
då får ni se hur mysigt det var där :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0