Dagen idag


Det blev som
jag ville, pappa och jag åkte först ner till brädgården och sedan ut till landet (men ett litet drive-through besök på McDonken). Pappa byggde medan jag och kusinen spelade lite fotbolls-volleyboll, haha, gick ner till fotbollsplanen (bredvid Suddens sommarhus, haha!)  och stod och sköt volleybollen fram och tillbaka. Sen blev vi varma och drog ner till bryggan där vi satt med fötterna i vattnet och lyssnade på musik. Härligt!
Sedan blev det lite kortspel innan jag och pappa begav oss hemåt igen. Påväg hem köpte vid jooordgubbaaaar, smask!
Mamma har även köpt färsk annanas, underbaaart!
Så senare ikväll ska jag sätta mig och titta på The little black book och smaska annanas :)

En härlig men enkel dag!
Hoppas ni har haft en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0