Dagens surprise

Hahaha, tänkte att eftersom jag aldrig gör det så ska jag lägga upp en bild på dagens outfit!

Det är verkligen inte min grej, och jag har ingen direkt stil eller kunskap om något som skulle intressera någon tror jag...
men here we go i alla fall! xD


HAHAHA tjuuusigt va? ;) not! Men i alla fall.

Hängselshorts, H&M
Linnen, H&M
Svarta armband, present från en kompis
Färgglatt armband, mammas


Måste bara säga att jag har blivit lite kär i mammas färgglada armband som jag tror hon fick i avslutningspresent från ett av barnen hon hade på lekis för nått år sedan :)


Fräscht med lite färg när man blivit brun! :)






















Nejnej, nu ska jag dra. hejhej!

Kommentarer
Postat av: a&f

skit snygga hängselshorts! :)

2008-06-08 @ 21:17:04
URL: http://lekfullt.blogg.se/
Postat av: the G

watch out for the blackspot

Where

RIGHT IN YOUR FACE

"everybody running around waving there arms"

2008-06-09 @ 17:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0