Den här dagen alltså...

Shit, vilken dag!

Har varit på landet hela dagen med pappa och blandat betong ioch sådant till utbyggnaden som jag och syrran ska ha.
Kom nyss hem och nu har jag 47 inlägg att läsa, och tydligen hela 15 kommentarer att kolla på!
Jävligt ovanligt att jag har så många, om några alls :O MEN GLAD BLIR JAG! :D :D

Imorrn ska jag upp tidigt och åka till landet med pappa igen. Betongen räckte inte till alla hålen så vi ska upp klockan 9 och köpa nånting på brädgår'n , sedan drar vi ut på landet och efter MAX 1 timme kommer vi vara påväg hem igen. Sedan drar pappa till jobbet och jag ska sola. Sen måste jag verkligen leta efter en present till kusinen som fyller år på Torsdag! :) Måste börja fippla på en önskelista eftersom att jag fyller år om en månad också ;) :D smask!

Jaja, ska läsa allt det där nu! Hare king, tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0