Designen

Sisådärja, nu har jag fixat liiite med bloggdesignen.


Tagit tag i några sånadär extremt små världsliga saker som jag stört mig på i desginen.
Använde mig utav den här sidan för att fixa den. Den är kanon, värd att ha i favoritlistan så man kan ta fram den när helst man behöver :) bra föklarat och bra visat!

Ja, nej... nu är min bok slut. Den var jättebra men för alla dom som inte gillar att läsa rekommenderas den inte. Den är lååång! Nu ska jag nog gå tillbaka ut i solen och lägga mig och börja läsa i Nikon guiden. Känner på mig att det kommer sluta med någon skvallertidningen eller något liknande istället. Whatever, jag lever ju!

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0