Det är verkligen inte min dag idag

...nästan.

För det första ser min blogg ut som crap just nu, vart tog allting vägen?
Dumma nya plattform, allt bara krånglar sedan jag flyttade min blogg :(

För det andra är det på tok för mycket jag vill ha nu, som jag inte kan få för jag har bara lite pengar och har inte börjat jobba än...
Det suger verkligen, och jag känner mig bara så hiiimmla deppig :(

Jaja, ska försöka fixa till bloggdesignen så fort jag kan. Blir nog en ny header då :)
Fast troligtvis med samma bilder, ungefär ^^


Kommentarer
Postat av: illusion

Är bara massa trassel med nya plattformen, irriterande!

2008-06-11 @ 20:45:01
URL: http://alltforinget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0