Doll-Dagga Buzz-Buzz Ziggety-Zag

Mwah sitter här och dunkar Marilyn Manson. Upptäckte nyss en ny bra låt i iTuneslistan, den heter som rubriken.
Härligt.

Vad sitter jag då här för när jag ska måla? Jadu, för ett tag sedan kom pappa in i mitt rum (efter att ha varit ute och åkte bil och uträttat lite ärenden) och sa: "Sara, nu låser jag in mig i sovrummet och du får INTE komma in, okej!?"

Mwiih, kan man bli för gammal för att vara present-nyfiken? Skulle inte tro det va! ;) ...höhö...
Ska kolla om han är klar nu, för då måste jag snacka om penslar och shit, sen blire till å få tag i kussen så vi kan börja måla :)

Tänkte slänga upp en till bild innan jag drar.


Vad tycks?


Hoppas ni alla har en fortsatt bra Tisdag
(ikväll är det nya Morden i Midsummer avsnitt, yaaay! Musiken i slutet är så jäkla kuslig!!!)

Kommentarer
Postat av: tove

sv: tanthumor^^

2008-06-24 @ 14:26:06
URL: http://tosss.blogg.se/
Postat av: Erika Adamsson

Snygg pic!

2008-06-24 @ 19:09:47
URL: http://ikans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0