Duktiga Sara

Efter att ha suttit vid datorn en stund efter det att jag duschat vort smutset bestämde jag mig för att dra igång Blossom - Back to basic DVD:n och köra två pass.
Skönt var det och jag körde det enklaste och kortaste passet först, och sedan ett "lite svårare", kort pass efter det + lite extra situps. Duktigt!

DVD:n tycker jag personligen är jättebra och jag tycker Blossom är cool. Hon ser alltid så glad ut och shit vad stark hon ser ut att vara! Imponerande.
Den heter som sagt Back to basic och det kan jag verkligen hålla med om, det är enkla övningar. De flesta känns knappt jobbiga men om man kämpar så får man faktiskt träningsvärk dagen efter! :)
Min syster fick den i någon tidning förut, men jag tror att det går att köpa. Den är faktiskt bra, lite kul att ta fram yoga-mattan och den DVD:n någon gång och jobba lite.

Nu är det dags för en dusch igen och snart är det smaskig mat. Någon sorts pasta med choritzo-korv (stavning?). Smask, jag är verkligen vrålhungrig!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Sv: Haha, näe det vare inte ;D

2008-06-24 @ 19:47:01
URL: http://typperra.blogg.se/
Postat av: Hannah

sv: tack söte! :)

2008-06-24 @ 22:51:46
URL: http://lovestain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0