En till Veronicas-låt

Tänkte slänga upp en till The Veronicas-låt som heter så mycket som Untouched.

Det var den här låten som min kusin spelade på landet. Nice är vad den är. Jag vill ha partiii, med The Veronicas-låtar dundrandes ur baoutastora högtalare. Tjejkvällen är snart eller? ;) haha.



Nå, vad tycks?

Jag tycker det är fult att man har liknat de här två tvillingarna med Britney Spears, genom kommentaren

- "Den här singeln visar i alla fall en sak: Ingen kommer att sakna Britney Spears Det kommer ju en ny Brittan varje vecka. Den som gillar The Veronicas får dessutom två till priset av en."

Personligen håller jag verkligen inte med! Dock har den här personen skrivit om dem då de släppte sin första singel When it all falls apart... har inte lyssnat på den låten än. Får väl ta att göra det då :)

Kommentarer
Postat av: Malin

SMASK den låten var nice!! :D

2008-06-23 @ 23:48:25
URL: http://rooftops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0