Era

Jag älskar "era". Musiken... alltså shit! Okej det kanske är värsta kloster-varningen på det, men jag ryser när jag hör det.

När pappa och jag åker bil dunkar vi alltid musik på hög volym. Vi gillar samma musik han och jag. Det är våra stunder.
Vi, bilen och vrålhög musik!

Här får ni ett smakprov.
OBS! Jag vet att det kanske låter "konstigt" i början, men höj och vänta på trummorna och när fler röster fyller på! (det är inte alls samma sak i datorn som det är med feta basen i bilen... tyvärr. Hade jag kunnat hade jag klämt in er alla i vår bil och dragit på så skulle ni fått höra!)


Era - Ameno


Tycker dock inte om att lyssna på sån här musik när jag är ensam hemma. Den blir så kuslig då... tror det är för att den känns så "kyrklig" på nått sätt. Jag är lite smårädd för kyrkor. Ibland.

Någon mer som är lika tokig som jag och gillar låten/musik som det här? :)

Kommentarer
Postat av: the G

Ahh en gammal klassiker

2008-06-27 @ 14:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0