Första Lördagen

på sommarlovet.


Idag var det storstek hemma hos mig. Hela familjen låg ute på altanen och lyssnade på radio, läste och njöt av värmen.
Pappa och hunden låg förstås i skuggan, medan jag, syrran och mamma jobbade på brännorna :)
Senare vid sisådär halv 4 var vi alla färdiga att bli skjutsade hem till några familjenvänner på studentmottagning.
Hon som tagit studenten heter också Sara, och hennes stora syster heter Malin, precis som min :D hahaha!
Har alltid varit skämtet när vi setts ;)

Trevligt var det och god mat! Dom hade gjort min mammas urgoda pastasallad <3 SOMMAR!

Jag och syster promenerade hem (lite småjobbigt med hälsenan). Nu sitter jag här själv, Malin har dragit hem till kusin Lisa och ska sova där och mamma och pappa är fortfarande på mottagningen. Men jag ska inte gnälla, lillebror Ville (hunden) är ju hemma med mig :)
Ska nog lägga mig framför teven och se om det är något sevärt. När mamma kommer hem ska jag baka Thomas chokladkaka till picnicen imorrn. Ska bli sjukt kul. Måste bara vet anär vi ska ses där för jag måste Tove innan och hämta lite grejer från henne :)

Hoppas ni haft en bra dag! puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0