God.. eh.. natt?

Jag är fortfarande vaken. Det börjar lbi ljust ute och jag är hur pigg som helst! Det jag helst av allt vill göra just nu är att dra på mig iPoden (fullproppad med bra musik) och gå ut på en härlig fotopromenad i "nattljuset" eller, alternativ 2, knuffa ut min säng gneom fönstret och sova i den ute på gräsmattan... fast det går inte... sängen är bredare än fönstret och jag är inte stark :(

Jag kommer nog skita i att sova inatt. Vara lite busig sådär. Fast föräldrarna kommer inte bli glada då...
Men liksom... är inte sommarlov till för att busa och göra saker man annars inte kan göra, på? jo.
Och just nu känns det bara jävligt onödigt att sova för man ska ju snart upp igen liksom!

Bara att ta ett redigt glas oboy imorrn till frukost så kommer jag orka måla i alla fall! :D

Kommentarer
Postat av: mie

Va med och tävla om en bloggdesign på mig blogg!



http://memie.blogg.se/2008/june/bloggdesigntavling.html

2008-06-25 @ 02:50:14
URL: http://memie.blogg.se/
Postat av: tove

jaaa bus sara:D

Vi kan köra lan ngn gång, haha:P

2008-06-25 @ 21:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0