Godnatt bild... typ!

Japp, här kommer en till regnbild.



Kanske inte världens bästa, finaste osv... men shaaa... låten är ju väldigt bra i alla fall (syftar på texten under) haha.
Ni fick en lite mörkare bild nu eftersom det här ska vara en godnattbild, och på natten är det ju oftast mörkt.. right?

Imorrn är det ner i centrum som gäller igen. Den här gången ska något följa med hem till kära lilla kussegull som blir hela 15 bast imorrn :) ! Vi får la se vad det blir hon får... måste bara erkänna att jag är kass på presenter och julklappar. Jag vill så gärna ge något personlgit och betydelesefullt med jag får alltid hjärnsläpp (eller så är jag på tok försent ute).
Men hey!!!! Om det är hennes födelsedag imorrn... då betyder ju det att jag fyller år snart! :O
Oh my gosh, jag måste skriva en önskelista!
Heh, ja... lite kepsar lär ju hamna på den men jag kan ju se mig i månen om att få någon :(
Det är bara jag som har le passion för kepsar i vår släkt. Möjligtvis att lilla fröken Jag-blir-femton-imorrn förstår sig på och kanske delar min passion towards them.

Nej hörrni, långdragen godnatt text som ingen kommer läsa. Det är inget världen vill skåda, det. Därför säger jag nuuuu:  GODNATT! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0