HAHAHAHA

Tror ni inte att när jag precis har tvättat bort det "viktiga" i sminkväg, det som gjorde det lite "udda" för att vara mig, och jag går in i mitt rum för att kolla om datorn är avstängd innan jag går ut med hunden.
Tror ni inte att lampan till batteriladdaren lyser jämt och fint utan att blinka!? Vilket betyder att batteriet var färdigladdat.
Hahaha, så himla typsikt och jäkligt att jag började skratta. Vad kan man göra liksom?

Aja ska lägga in bilderna från kameran nu. Stor-blixten funkade tyvärr inte :( rackarns!


Kommentarer
Postat av: tove

nu är det vittvittvitt :D

2008-06-16 @ 17:16:04
URL: http://tosss.blogg.se/
Postat av: the G

man kan göra skit snygga bilder med storblix speciellt om man kan röra på den

2008-06-17 @ 18:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0