Härliga Onsdag

Usch vilken underbart härlig dag!

Har sovit, vaknat tidigt (utan oboy)
MEN ett stoooort tack till Anton som drog på sig kläder, kastade sig in i bilen och körde ner och köpte Oboy xD HAHA det räddade min dag!
(han har också blivit beroende tydligen)


Sedan sov jag lite till, man måste ju passa på liksom ;) Efter det har jag städat, lyssnat på musik, varit på en lång härlig promenad i solen (skulle ner till centrum och köpa skor tills imorrn men ångrade mig, ville ha hjälp med det kände jag). Sedan lagade jag lunch och satte mig ute i solen och åt :)

Har fotat en massa så efter att jag sprungit ner med högtryckstvätten till farmor (oja, sånt gör jag varje dag! haha) så ska jag ta en titt på dom i datorn. Kanske hamnar något här, man vet ju aldrig ;)

Anyway sedan ska jag städa klart i mitt rum så jag får mitt studiebidrag och sen blir det chill.
Allt tills imorrn har blivit kirrat och jag längtar verkligen. Urmysiga planer och jak er klaaad hezt! <3


btw, vill du garva? spana in det här, hahahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0