hejhejhallåbloggen



Kusinen

kom på var "du är för fan lika värdelös som en klubba med pittsmak!" kom ifrån. Det är från filmen Dogeball!
Hahaha, bra där!

Såg en snygg bild på Snook (mjo, dom flesta bilderna är ju snygga på dom...) som jag fastnade för och tänkte slänga upp här.



åh, älskar att den är grå
älskar ljuset och strålkastaren
älskar kilens keps
älskar mickarna
älskar dannes hand
älskar snook!

(btw, jag är en sån där tjej som är lite emot och tycker Kilen [Oskar] är snyggast, haha!)
Vad tycker du?

Kommentarer
Postat av: a

jaaa :) den här bilden är bäst, jag har haft den som bakgrundsbild på datan ett tag. Dels för att de är grymma och för att deras klädstil är nice. Och jag kan hålla med dig om att Oskar är snyggast av de båda :P haha

2008-06-19 @ 21:16:56
Postat av: sara

Svar till a: Det är den verkligen! Den är sååå perfekt!

Ja dom är supersköna och jag ääälskar sådan stil, speciellt kepsar och hoodies, smask! ;D

Wohow, bra där :D

2008-06-22 @ 22:33:34
URL: http://decoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0