Humörsvängningar kan äga lite dom också!

För alldeles nyss satt jag ju här och kände mig så deppig och nere... och för att inte tala om ensam.


Nu sitter jag och planerar roliga planer inför helgen, tänker på avslutningen, dunkar Hero med Charlotte Pirelli (på radion för guds skull!!!!) men nu slogs det om till Madonna - Sorry. hahaha, paaartyparty!
Jag har till och med en hel 200grams marabou här bredvid datorn :D
WOHOOOOW!

Här får ni något som liknar en "depp"-bild i alla fall. Men jag gillade den :)


image217


Vad tycks?
Hoppas ni har hunnit fixa lite kul planer inför helgen precis som jag för nu är verkligen sommaren här och då vill man bara leva livet! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0