Jag älskar planer

Ja, det är sant. Jag har sagt det förut men säger det igen, jag älskar att ha saker planerade!

Veckan kommer bli tuff, men underbar och rolig!

Måndag:
-
Skola (då det blir betygssnack, film och lunch i princip...)
- Kusinen kommer hem från Australien

Tisdag:
- Jag och mamma ska leta eter en klänning till skolavslutingen

Onsdag:
 - Idrottsdag då vi ettor ska spela en brännbollsturnering mot varandra och jogga runt en sjö (läs inte det sista, det är inget kul. Fast det ska bli ganska skönt... om vi måste springa vill säga. Haha)

Torsdag:
- Skolavslutning!
- Efter skolan drar jag med några klasskompisar och myyyser och grillar osv.
- På kvällen blir det mys med familjen
- Senare på kvällen vet jag inte om det blir till å träffa dom jag grillade med tidigare samma dag... vi får se helt enkelt

Fredag:
- Vakna och ljubla innombords. Mitt supermegalånga (känns det åtminstone som) sommarlov har börjat!
- Chilla vid poolen och fota? Träffa nån? We'll see!

Lördag:
- En som heter Sara (uh, snyggt namn. Haha!) tar studenten och då ska jag och familjen dit på studentuppvaktning. Tror en gammal klasskompis ska dit också, haha skojigt!

Söndag:
- Picknick med det gamla högstadiegänget (ska bli så sjukt kul)



Ganska underbart huh? Lagomt och bra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0