Läggdags för lilla fröken Sara

Ja, jag är verkligen jättetrött och imorrn ska man upp och spela brännboll.

Jag är verkligen inte taggad. Är sååå trött och känner att jag vill sova hela dagen imorrn men man kan ju inte alltid få som man vill, right? ;)
Hum ja juste vi var hos kusinerna. Det var kul och shiiit vad mycket hon har upplevt :D
Vi fick en superhäftig fotobok av henne med bilder från Australien. Jag älskade den, boken alltså, och bilderna!
Ska kolla in fotografens hemsida imorrn för just nu känner jag att jag inte orkar. Måste sova.

Vi fick se en film som spelades in då hon hoppde fallskärm. SUPERHÄFTIGT och jag, trotts min grova höjdskräck, vart fasiken lite sugen!
Filmen var häftig och det var han som hade kusinen på magen i hoppet (fattaru?) som hade en kamera på armen så han filmade dem :)
Supercoolt!


En dag i framtiden vill jag också göra en sån resa. Jag vill till Nya Zeeland. Alla pappas vänner säger att det är precis som Australien fast utan de farliga djuren. Vore drömmen att se!
Jag vill fan till Australien också, och träffa min brevvän Lauren som jag har brevväxlat med sedan i 4an - 5an nån gång. Dock har jag varit kass och knappt svarat på två år... fast vi har snackat online istället :D
Ska fan surprisa mig, henne och alla andra och skicka iväg ett brev (och alla presenter/julklappar) så fort jag får pengar. Dessutom vill jag även åka till ett ställe vid namn Byron Bay (stavning?) där hon har varit på ett surfcamp och lärt sig surfa :D Hon har blivit fast i surfstilen. Såååå häftigt!
Jag vill också jag vill också jag vill också!

Nej, nu ska jag borsta gaddarna och sova. Godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0