Liar liar pants on fire

Hah, nu ljög jag igen.

Gick inte alls ut i solen igen (var ju faktiskt ute en stund innan jag satte igång datorn).
Istället satte jag mig och läste blogginlägg och nu sitter jag och lyssnar på musik och renskriver önskelistan.
Ska sätta upp den på kylskåpsdörren så den hänger där när mamma och pappa kommer hem från landet :)
Hoppas dom har hunnit klart med utbyggnaden där ute. Ska bli så kul att inreda det tillsammans med syrran.
Det är ju inte stort precis, men att välja färger och sånt är ju skitskoj! :D

Nej, nu ska jag fixa klart det och sen lyssna vidare på lite musik (måste ju passa på då jag inte lyssnar på iPod längre).
Funderar på att ta med mig Mårten (kameran) ut och ta lite bilder... har haft sån dålig bildupdate här på bloggen känner jag. Ja, så får det nog bli :)
Puss

Kommentarer
Postat av: the G

gör det inte ont när brallorna brinner?

2008-06-15 @ 19:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0