Önskalista

Passar på att slänga upp min önskelista för i år när jag ändå sitter klistrad här.

- Teleobjektiv med VRskydd (antiskak, bildstabilisator)
- Stativ
- Kameraväska
- Pengar (vågar inte skriva keps, och vill bestämma kläder själv, haha!)
- Balck flag tisha beställd från merch.com
- Billy Elliot, Grind DVD:er
- Ipodstereo
- DKNY parfym
- Vans
- Svart slips (hahaha, vad? det är ju nice!)


här är lite av de kläder jag vill ha (kommer dock få spara länge till dom, mew...), resten av kepsarna har jag ju redan skrivit massa om [kolla under Kepsar om du glömt].


Kinda nice, huh? ;)
Nu blire film, ciao!

Kommentarer
Postat av: Sara

Nä, har inget macro ännu. Den är tagen med kitobjektivet med brännvidden inställd på 55mm:)

2008-06-15 @ 00:45:39
URL: http://santapola.blogg.se/
Postat av: REBECCA

Snygga t-shirts. :)

2008-06-15 @ 00:46:06
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0