Säg inte till mamma att barnvakten dött

Nu har jag tvättat mig och bunkrat upp med vatten och marabouchoklad (mjölk ofc!).

Hade päron från början också men det var inget gott. Smakade inget, bara träigt :(
Bleh, jag som gillar päron ju!

Jaja, ska i alla fall krypa upp i sängen nu när klockan närmar sig tolv och titta på en av världens mest b-klassiga filmer ever made xD hahaha gissa vad den heter?

"Säg inte till mamma att barnvakten dött"

HAHAHAHA här har ni dessutom den supersnygga framsidan ;)



(hittade ingen stor emd bra kvalla men whatever)



Fast nu när jag såg framsidan funtar jag nästan på att se Miss Doubtfire istället. Blir nog den, barnvaktsfilmen är ju ändå hyfsat trist liksom...
Ja, det får bli Miss Doubtfire.

Godnatt allihopa :)


Kommentarer
Postat av: Linnea s-w

svar: tackar :)



ja det är lite synd.. :/

2008-06-14 @ 23:59:07
URL: http://missawesomeness.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0