SOLO | Del 1: Adam Tensta

La mig nyss ute i solen och såklart sket jag i kameraguiden.

Den såg så jäkla tråkig ut! Bara massa siffror och tjosan. Nej tack! Jag vill ha skitsnack och roliga bilder.
Så jag gick in i syrrans rum och drog fram ett gamalt ex av SOLO. Nummer 3 närmare bestämt.
Hittade en intervju med Adam Tensta. Blev först och främst fast på grund av bilden... jag gillar den.
image214
Det andra jag fastnade för var svaret på första frågan då "Adam svarar snabbt!"
Tar hela den spalten. Jag gillade den och fattade tycke för killen. Fan vad jag är fördomsfull!

Hur festar du?
- Jag har aldrig druckit alkohol och tänker inte börja som 24-åring. Jag dricker vatten och fester på som alla andra.

När blir du förbannad?
- När jag inte får som jag vill.

Unik talang?
- Jag kan lösa Rubiks kub på en minut.

En ovana?
- Jag snarkar mycket.

Pryl som du inte kan vara utan?
 - Mitt täcke. Jag fryser om nätterna.

Din största fåfänga?
 - Ingen aning. Jag är kille.

Vad ligger i din matkorg?
- Jag hinner inte handla så mycket nu för tiden. Men jag är vegetarian så det blir mycket grönsaker.

Berätta om din musik! 
- Det är influenser från olika stilar som soul, house och hiphop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0