Sommarbilder

Redigerade lite bilder igårkväll.


Var ju som skrivet ute på landet, där sov jag en massa, promenerade och åkte båt. Underbart!
Att åka båt alltså, det andra var inte lika kul.
Var så sjukt trött efter att ha gått och lagt mig runt 3 på avslutningsnatten. Och jag promenerar så mycket i väldigt dåliga skor så att jag verkar ha pajat min hälsena på högerbenet... kan knappt gå :'(    det gör verkligen superont.
Den känns liksom svullen. Men man kan trycka och klämma utan att det gör ont. Ta i med den kan man också, men det gör ruggigt ont när man sträcker benet... då borde det ju vara att det gör ont när hälsenan sträcks, right?

Anyway vi la i båten som sagt, och det var först då när jag och kusinen stod och väntade på att få skutta ner i den lilal båten och åka lite som jag tog några bilder.

Här är dom :)

 Lyckades få till en bild där det är en mix av svartvitt och färg. Gillade den! Och den till höger också :) Vad tycker du?


Olika fokus. Gillade dom också, haha. Fortfarande, vad tycker du?

Kommentarer
Postat av: Malin

åooff det där med hälsenan känner jag igen :/ det är inte kul.. Jättefina bilder :D!

2008-06-07 @ 16:52:24
URL: http://rooftops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0