Sverige-Spanien... & tacos!

Idag skulle jag enligt planerna hem till Tess för att käka tacos och kolla film med henne och Malin.

Allt höll på att bli inställt på grund av att jag inte skulle kunna ta mig hem på något sätt då bussarna och tågen har börjat krångla. Men Malin räddade kvällen genom att säga att "men jag kan ju vänta med dig tills din buss kommer" så hon räddade kvällen och dess planer och vi drog som bestämt hem till Tess.
Mysigt var det, fast fotbollen hann börja (ja, vi bestämde oss för att skita i film och kolla matchen istället) innan jag och Malin hann fram.

Wellwell väl där bjöds vi på tacos framför TV:n i "matsalen". Det var nice och maten var goood!
Kul hade vi och jag måste erkänna att jag nog pratade mer än vad jag tittade på matchen ^^ haha.

När vi varit där ett tag blev det dags för mig att Mallanbrallan att dra oss hemåt igen. Hon satt så snällt så och väntade med mig i ett gigantiskt, mjukt kors vid vägen och hon roade sig med att kasta sin mobil (som studsade), mycket underhållande må jag säga! hahaha.
Sedan tittade vi även lite på molnen och på Scandic hotell...

Malin: "asså där är ju ett till M. Fast det är upp och ned. Eller ah, asså ett W. hahaha!"

Sara: "asså Scandic... det ser lite ut som en typ bordell... eller asså typ, snuskigt... typ ett ofräscht ställe där man blir vaåldtagen..."
Malin svarar: "jaa... asså det var ju en tjej som blev våldtagen i skogen där bakom!"


HAHAHAHA, så det kan bli! :)

Trevlig kväll i alla fall och med trevligt sällskap. Gotta do it again girls! :D

Glömde dock få pengar av Tess, fail! hahaha ;/ :P

Nu ska jag nog vräka i mig choklad, krypa ned med en film och lite senare sov så sött :)
Hoppas ni haft en härlig Lördag! :D puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0