Vill va highwon

Jag tror jag behöver någon som behöver mig.


Gosh, jag är fullständigt uttråkad. När jag är uttråkad händer det att jag funderar en massa och leker mycket med "tänk om".
Just nu känner jag att (som det redan är skrivet) behöver någon som behöver mig.
Kanske hade jag det en gång? En som precis som jag behövde någon.

Life is not a rehersal

I sommar ska jag fan i mig ta tag i mitt liv. Jag tänker inte sitta hemma mer och vara tillbakadragen, rädd och blyg.
No more vafan!

Jag har ju dessutom fått lite mer cevilkurage på senaste tifen (woopwoop på att jag kan det ordet!).
haha, pappa skrattade så han skrek när jag sa det i bilen förut :P
Men det är ju sant, jag vågar fråga folk jag inte känner om saker. Jag är inte så jävla feg längre helt enkelt!
Bra, fint... och nu har jag ju dessutom ett sommarjobb och planer inför avslutningen.
Plus två planer på sommaren till faktiskt.. eller 3... neej, 4.
Fyra planer (och en liten till).
Nästan... 5... 6... 7... 8 planer.


1 - sommarjobb!
2 - skolavslutningen på torsdag (planerna inför kvällen är lika med nice!)
3 - kusinen fyller 15 (mycket moppe på landet i år hoppas jag)
4 - jag fyller 17 (meningslös ålder men ja...)
5 - morsan fyller år (alltid kul att träffa kusinerna!)
6 - syrran fyller 20
7 - rött-med-sugrörs-kvällen
8 - reunion med tjejerna från gamla klassen
9 - Gotland i 2 veckor
10 - Linas (sysslingens) födelsedagsfest
11 - midsommar, blir nog nice som alltid :D

sen nu imorrn så kommer min äldsta kusin hem efter att ha varit i australien i 4 månader. NICE!
Så jag har inte ett helt planlöst sommarlov framför mig i alla fall! :)

Dagens låt får nog bli Ison & Fille med Vill va highwon. Hade glömt bort den låten men nu är det tillbaka i mitt huvud där den ska vara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0