Yell fire

hahaha, kan ju meddela att kakan blev misslyckad xD


Den smakade mest ägg, och jag missade på sista punkten. Smarto-Sara glömmer att kolla hur mycket kokt vatten man ska hälla i, och när hon läser hur mycket det ska vara läser hon 1½ liter och tänker lite förstrött att "oj, det var mycket vatten" men sedan ser hon till sin förskräckelse att det stod DECIliter xD HAHAHA!
Mamma gör en ny nu :)


Har mött Tove och hämtat mina saker nu, hon ska spela match idag. Go Toves lag, go!  :D


Sitter här och lyssnar på låten Yell fire.
Så nice... och jag blir nästan lite deppig.

Det var nämligen så att min kusin hoppade fallskärm i Australien. Den som hon hoppade med (man sitter ju liksom fastspänd på magen på en instruktör...) hade en kamera på armen. Han filmade lite när dom förberedde sig, pratade med Lisa innan de skulle klättra in i planet och filmade i planet och under hela "resan" ner.
Då hade dom den här låten.
Asnice.


och jag är så sjukt jävla avundsjuk. jag vill också till Australien.
(men är livrädd för djuren där)


Här är låten:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0