Åh så skönt!

Fy bubblan vad duktig jag har varit nu på bara en halvtimme!

Jag har
1, Valt mina individuella val inför tvåan.
2, Mailat alla lärare om min ledighet (ifall jag missar något som jag bör plugga ikapp på lovet)
3, Mailat Lotta och sagt att jag inte kan följa med och kolla på Slapstick (teaterföreställning) på Onsdagkväll. (faaaan, ville verkligen se den x''''(    buhu.)

och bara för att jag har varit så jäkla duktig och känner mig lättare till mods (finally) så firar vi detta med en liten söt låt.

Nämligen Face down acoustic med The red jumpsuite Apparatus som söta Tove langade till mig. Den är mysig, SMASK!




Lite dålig kvalla på låten tyvärr men det var den bästa jag kunde hitta.
Enjoy!

Kommentarer
Postat av: Tove

Tack sara :D

Låten äger meeest:D:D:D:D:D

2008-03-15 @ 22:21:52
URL: http://tosss.blogg.se
Postat av: Malin

svar: jaa det var synd =(

2008-03-15 @ 23:12:11
URL: http://rooftops.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0