All by myself

Wohow, vad duktiga vi var. Tre omgångar körde vi av det lätta passet, jag och syrran.
Hoppas på träningsvärk imorrn!

Sen tog jag en lång härlig, varm dusch och använde bed head sådär nu när man har haft mössa påtryckt på skallen mest hela tiden i en hel vecka. Sköööönt, och det luktar supergott!
Funderar på om man ska kolla efter nått mer schampoo liknande med bed head? lite dyrt är det väl kanske, men kan ju vara kul att testa! :) någon som vet? några tips?

Efter duschen gick jag ut på en skön promenad i snön (morr). Så himla mysigt att bara lunka runt och lyssna på ipod. är lite rädd för att göra det nu för tiden men gjorde det nu i alla fall.
Har fallit för låten All by myself från Bridget Jones filmen (som jag för övrigt är ruggigt taggad på att se).
Den är så himla mysigt och hon sjunger så otroligt bra!

Kände mig lite "by myself" också när jag lyssnad epå den och det gick ett par framför och mös tillsammans.
Haha, men sånt är livet.

här är låten i alla fall, och nu ska jag sätta mig och fippla med lite fler bilder från resan. Slänger upp några så snart de är klara :) tjingtjing!

Jamie O'Neal - All by myself

 

Början på Bridget Jones diary. Haha, älskar sparken och hela den här början på filmen trotts att den är ledsam men man vet ju att hon blir glad tillsist! :)


Kommentarer
Postat av: blixxy

Meeen.. imorgon kan du ju kanske ha sälskap på promenaden (a) vad vet jag... :)
HAHHAHA fett skön ju! :D har inte settd en på jätte länge :D hah!

2008-03-24 @ 21:18:13
URL: http://blixxy.blogg.se
Postat av: The G

HIHI där är en annan film som jag inte har sett

2008-03-26 @ 15:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0