hejhej hallå där

Är fortfarande sjuk. Har väldigt ont i halsen, lite svag huvudvärk och "feber" (vi har inte lyckats ta tempen på mig, då vår 'örontermometer' säger att jag är 36grader varm när jag är het som en kamin) xD men whatever!
sjuk är jag ju i alla fall.


något som hjälper lite är i alla fall TopHat (glass), Ipren (värktablett), mysiga filmer samt Kyle avsnitt, bubbelvatten och den här låten. Den lyckades muntra upp mig lite igår.
Kan inte låta bli att gilla den, haha!
Kanske lite dålig kvalla tyvärr men hittade inte någon bättre. Sånt é livet!




Ganska glad låt om jag får säga vad jag tycker :D
feeezt? eller ska man säga paaaarty?  xD

Idag har jag lyckats fota lite också, samt tittat på bla. Robin Hodd - Men in tights.
Hahaha, en av världens skönaste filmer! x'D
Ska väl langa upp en bild från idag, strax, när jag har redigerat den :)
tjarre!

Kommentarer
Postat av: blixxy

den är ju gryymt rolig! men du det gick inte att titta på videon :/

2008-03-29 @ 11:16:45
URL: http://blixxy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0