Home sweet home. ellernått

Ja då var man tillbaka här hemma då.
P å s k l o v, - underbart minst sagt.

Jag har haft det bra hela veckan. Synd att jag alltid är så trött bara :'( vill tillbaka igen och vara duktigare, roligare och... allt, nu när jag är hemma igen.
Gick mest runt och funtade på hur folk hade det här hemma. Dumt gjort av mig.

Jaja, what's done is done som man säger.

Ska väl kanske ta att skriva lite om veckan, bilder kommer snart.

På Måndagen och Tisdagen hade vi sol och klarblå himmel. Det var skönt och pjäxorna satt bra. Hah!
Onsdagen var också bra, vad jag kan minnas... åkte med Fredde mest vad jag kan minnas och hade det näääz :D
Torsdagen var snöig, blåsig och kall. Jag plus Familj (vilket nu inkluderar Anton) spelade discobowling nere i sporthallen klockan 10 på kvällen. Jag riktigt njöt den kvällen. Tack <3
Jag gjorde två strikar :D:D:D höhö!

På Fredagen åkte jag ingenting. Chillade hela dagen och det var verkligen skönt. Kallt var det ute och jag kände verkligen inte för att krångla på mig en massa kläder.
Även den dagen spelade jag lite bowling. Delade med syrran, eftersom jag var nere i Idre med föräldrarna då dom drog och lirade. Det var jag, Malin, Anton och Fredde på en bana och Farbror och Gurra på den bredvid.
Även den här gången var det askul och jag kunde inte låta bli att (som massa andra gånger den här veckan) tänka på M1Carna. Bowling nångång? Jag är feting-på!
Idag var det ju också självaste påskafton och vi hade bokat bord på värdshuset där vi åt påskbufé. Nice!

På Lördagen åkte jag och Fredde tillsammans och det var nog den dagen jag verkligen tyckte det var skitkul i backen. Vi trottsade den kalla jävla kylan och körde på. kul :)

Imorse åkte de andra hem tidigt, medan jag och familyn stannade och åkte lite. Strålande sol och skithärlig åkning!



Justja, måste säga att en dag. Den kallaste dagen, då... asså det stod skyltar nere vid vissa liftar där dagens väder och temperatur stod. Tempen den dagen var MINUS 13!!!!


MEN!!!

vet ni vad det mer stod? nej klart ni inte vet...

det stod att vinden gjorde så att man upplevde en temp på MINUS 34 GRADER!!!!!! Fattar ni hur galet kallt och hur stört mycket vi frös då? Men åkte, det gjorde vi faktiskt.

Jag tror jag förfrös mina fingrar den här veckan. Blir kall så att alla tittar oroligt och säger "men lilla gumman" när dom tar mig i händerna efter att jag har varit ute med hunden (MED HANDSKAR PÅ!!). Jobbigt läge.

Minus denna vecka var
- att jag var så tråkig.
- ingen poker för min del.
- inge snowboard för min del.
- inge badhus.
- hade velat ha mera bowling.

resten var nog kalas.


det var allt för mig. nu saknar jag landet och fårö och min kära kussa Britz. Kan vi inte ses typ.. imorrn? eller... i övermorrn?


puss

Kommentarer
Postat av: Maluuw

Jag är feting på om det skulle bli bowling! :D

2008-03-24 @ 01:14:17
URL: http://rooftops.blogg.se
Postat av: blixxy

JAA! JIPPI! TJOHOO! det är klart vi ska sees :D
När vi var i Idre spelade dom också disco bowling, men jag så liten så jag fick inte vara med... :@
Åkte ni något i "Askeland"? (a) ^^ jaja, höres

2008-03-24 @ 12:28:41
URL: http://blixxy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0