Lazergame

orkar inte skriva just nu,
koppar från bilddagboken :)

Idag blev jag tvingad in till staden.
Där spelade jag,
maluuw,
tom,
malins kompis anna,
malins kompis sabina,
malins kompis sabinas pojkvän johan,
malin kompis sabinas pojkvän johans kompis viktor,
lazerdome/lazergame

det var så jäkla kul, fast vi bara spelade i tjugo minuter.
kul att hela gröna packet var militärer,
vart ju så lagom slaktade av dom xD hahahaha!
jag "dödade" faktiskt 33 pers, så jävla stolt!
första gången ju föfan!! :D:D:D


sedan drog vi till en pizzeria där alla utom jag åt,
och sedan drogs det hemåt...
eller, vi kom till östra där nåra drog,
jagmalinochtom satte oss på sjuelvan och lirade kronan ett tag, haha.
sedan tog malin och jag tåget hem och nu sitter jag här! :D

superbra dag, tack malin, tom och mamma som tjatade/tvingade mig
+ alla ni som var med för en superkul kväll :)


puss.


Kommentarer
Postat av: Maluuw

Dä va Näjs! :D

2008-03-08 @ 22:09:05
URL: http://rooftops.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0