övertrött

sov ingenting inatt.
eller jo, somnade vid fem och hade klockan ställd på klockan halv sex (y)

Skulle upp och göra pangkakor, men mamma räddade mig. Jag fick sova ett tag till åtminstone.
I skolan skulle vi idag gå runt ganska mycket och kolla upp lite individuella val.
För min del blir det nog Weebdesign fortsättning, Idrott och Hälsa B och Fotografisk bild B.
Jag tycker det verkar bra :)


Jag är verkligen helt slut just nu,
har legat i sängen och... stirrat ända sedan jag kom hem.
Får inte somna för då kommer jag inte kunna sova inatt.
Måste vända tillbaka.

image83

ungefär precis såhär känner jag mig just nu ^-^


Kommentarer
Postat av: blixxy

haha, stört skön bild ^^ vad är det som sticker upp? är det benet eller något annat? ^^ :P

2008-03-06 @ 16:51:51
URL: http://blixxy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0