Panicattack

jag vet inte vad jag ska ta mig till för tillfället.
måste dels packa klart, dels sova.

sova för att jag sk aorka upp vid sisådär halv 8 imorrn för att duscha och checka det sista. dammsuga också kanske? och bädda sängen om jag är duktig.

klockan 9 står bilen här utanför och mitt bagage ska packas in. sen bär det av.

jag hamnade i klanen S80 dvs i farmors bil med faster laala, kussen snurr och samock herself
(faster cilla, kusin gustav och farmor).

det blir nog kalas. "social" som jag alltid är kommer jag nog lyssna på musik och sova mestadels av bilfärden.
men jag älskar det.

jag ska knarka min "im on my way"-låt.

här får ni den:

Har aldrig sett videon förut, så grälla inte på mig om den är dålig! Langa en kommentar om vad ni tyckte om den istället så jag vet om jag ska slösa min ""dyrbara" tid på att se den ;)

Nej, måste fasiken packa klart nu. Klockan är 23:53 och jag är fortfarande inte klar? allt är i sin ordning vill säga.

jag kommer sakna M1C,
och kusiki förstås <3


Kommentarer
Postat av: blixxy

kommer att sakna dig med! men det finns ju telefoner som tur är :) låten var jätte bra! :) men jag kollade inte heller på videon... :P

2008-03-16 @ 14:30:38
URL: http://blixxy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0