press

usch, började plötsligt känna en sån jäkla press på mig igen.
det försvann ett tag nu när jag visste att naturkunskaps-provet var gjort. jag svarade på alla frågor dessutom, tror jag åtminstone lyckats skriva så jag får G.

men helt plötsligt kom jag på, att jag ska skicka en liten kul text till maddie, skriva naturkunskaps-inlämningen (som jag fortfarande inte gjort!), skriva klart och maila chasing amy, välja individuella val, att jag missar samförhöret på måndag, att jag missar teatern med dramagruppen på onsdag (som dessutom verkade både kul och jefligt viktig!) och framför allt, det är checkpoit på måndag. och jag har fobi för att man får en stjärna när man vänder om ett ej i fas till ett i fas. Vad betyder den där jävla stjärnan? Är den bra eller dålig, och påverkar den mina betyg?

usch, nu mår jag verkligen illa. Måste börja packa, måste städa.
Jag behöver verkligen komma bort just nu.
Tror jag lider av sömnbrist för tillfället.
Orkar inte vara vaken och göra vad jag ska.
Ångset, men som man tänker då: "det kan jag ju göra sen"

Hatar att det är sant, att det faktiskt kommer ikapp en tillslut. Jag är helt slut.
Men har fortfarande massor att göra. Fast det inte är mycket känns det som om allt ska göras. Nu.

Dessutom är det så jäkla illa att allt kul och mysigt i skolan verkar hända när jag inte är där.
Skolan kanske inte gillar mig? Kanske borde slut? Byta skola liksom...
Så får alla ha det kul hela tiden! :O
Menmen, en sak i taget. Snart får jag vila. I två hela veckor dessutom!!

underbart.

men nej, nu ska jag skriva den där lilla skojiga saken till Mads :) sen blir det till å kolla en extra sväng på chasing-saken och sen maila den. sen ska jag andas. och sova tror jag...

så det blir väl ett godnatt nu antar jag;
godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Maluw

Byta skola ska du ge fan i att göra! då blir jag arg ^^

2008-03-13 @ 21:58:06
URL: http://rooftops.blogg.se
Postat av: Therese

nä om du byter då dööööör jag helt seriöst jag kommer dö av att du bara kommer vara borta några dar. hur ska jag klara mig på dramat ??? vem ska jag åka in till
stan med ??? sara jag vill inte att du ska få semester stanna här hemma och gör mig sällskap.

2008-03-13 @ 22:56:43
URL: http://tessanhopp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0