statistik

image99
Wohoooow, yaaay, waaaay, hurraaaay, jipppiiiiie

Värsta glad jag blev när jag såg det här!
Så pass glad att jag bara var tvungen att lägga upp det! :D
Var lite smått orolig när jag varit borta en hel vecka att bloggen skulle vara körd, men så blev det alltså inte.
Istället har dagen gett bra resultat och jag har även bestämt mig för att lägga upp mer foton som jag sjäv tagit.
Det skulle nog ge mig en liten kick till att alltid försöka hålla lite högre nivå på bilderna och kanske skulle det även göra så jag blir lite bättre på att hantera photoshop?
Genom att använda bilderna till något menar jag...
Får hoppas på det, men nu, än en gång ett stort Jahooow för dagens statistik :) !

och det bästa är ju, att kvällen ännu inte är slut ;)
Keep up the good work!

puss


Kommentarer
Postat av: Mingla ♥

Är du duktig på bloggdesign? Hade behövt lite hjälp i så fall :)

2008-03-24 @ 22:07:07
URL: http://heymingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0