Vad gör man inte för en vän?

"En sak som jag alltid lyckas med är att göra bort mig på offentliga toaletter.

För inte så längesen när vi skulle fira Madde och Felicia var vi på McDonalds i stan, och jag och Malin skulle in till toan innan vi gick upp till bion. Jag stod och pratade med Malin och öppnade dörren och när jag tittade in stod det en jättelång kille där inne och kissade. Han verkade inte bry sig så mycket,

kollade lite konstigt och allt jag kunde få ur mig var ett 'EHE'. Sedan släppte jag dörren och vi skulle prova med den andra, och precis när Malin ska ta tag i handtaget öppnas den innifrån av en kille som står och drar upp gylfen. När vi gluttar in bakom honom ser vi att det bara är pissoarer och förstår först då att vi hade hamnat helt fel.

Vi sprang raka vägen ut från donken, över Hötorget och

in på bion där vi gömde oss.

Nästa gång vi var på bio öppnade jag ett "ledigt" bås där en tant satt på toa,

favorit i repris! "

- Stackars Maddes fina hemsida, haha!
Hey ho, här kommer jag och förstör med mina pinsamheter ^^

Det är ju inte bara lite pinsamt att vår lärare i Webbdesign ska läsa det där sen.
Men vad fasiken får väl bjuda lite på den... för, vad gör man inte för en vän? :)


(& för alla som vill, och för alla som inte vill, veta så skickade jag nyss in min engelskauppsatts. woopwoop!
bättre sent än aldrig, damdidam)

Kommentarer
Postat av: Maluuw

Hit me with your rythmstick! hit me slowly hit me quick! (hahah den var precis på tv :P)
Men asså jag vet inte vad jag ska skriva till Maddie

2008-03-14 @ 16:26:40
URL: http://rooftops.blogg.se
Postat av: blixxy

woopwoop.. :D braavo sara :D :P

2008-03-15 @ 10:55:16
URL: http://blixxy.blogg.se
Postat av: Maddie

naaw :D haha, ett inlägg om min hemsida ^^ jag skulle göra det för idg med

2008-03-15 @ 21:35:08
Postat av: Sara

Svar till Maddie: Yes ett inlägg om din fina sida :)
naw, nutte :)

2008-03-15 @ 22:48:39
URL: http://decoy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0