we are MARSHALL

jag älskar den här filmen... tror jag.
måste se den igen,
har bara sett den en gång för ett ganska bra tag sen.



älskar när dom står och skriker "we are... MARSHALL!".... underbart.
tror jag dessutom vet vad jag vill jobba med i framtiden nu.
möjligt att det är det jag tänker sattsa på,
maybe, ooooch... you never know you know ;)

hoppas kanelbullarna är klara snart,
börjar bli så sjukt sugen nu!
(när jag ska börja plugga naturkunskap -.- )

känns som om någons pappa fyller år imorrn :) <3

Kommentarer
Postat av: Rickard

vad vill du jobba med i framtiden då?

2008-03-13 @ 19:10:26
Postat av: Rickard

vad vill du jobba med i framtiden då?

2008-03-13 @ 19:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0