3 maj (natt)

jaha-ja då har gästerna precis åkt hem. Trevligt hade vi, men stressigt var det innan ^^ värsta spontana bjudningen, men sånt gillar jag! :)

så, vad har mer hänt sedan det var filmis här?
Igår kom kusinen hit. Vi drog ut och skateade lite, vilket var skoj, för nu kan jag åtminstone fan rulla någorlunda stabilt :D
Sedan (efter att ha åkt på rumpan nerför en backe och gjort bort oss totalt inför en gammal klasskompis och hans polare [fats kul var det!]) satte vi oss och pratade lite shit på några gungor. Vi satt där fan ganska länge och det var trevligt! Sedan rullade vi vidare och började träna på att olla (asgarvar!!!), jaja kusin du fattar ju åtminstone ;)
Well, sen drog vi hem och tittade på film. En och en halv film vart det. Först såg vi en film som Anton tagit med som på svenska heter tre systrar och en mamma och på engelska because i said so . Den var bra, jobbig mamma dock. Man vart verkligen irriterad vilket inte hela tiden var så kul... men ja, bra film anyways.
sedan fick vi ryck och ville titta på Harry Potter. Jag var verkligen ruskigt taggad på att se den första! Så underbart det var första gången man såg den. Som en helt ny värld. En ganska självklar värld men ändå något man aldrig kunnat föreställa sig, på bio!!
Ja, vi såg i alla fall Fenixorden, den senaste av dem. Vi orkade dessvärre inte se hela så vi slaggade.


Imorse vaknade vi och det bestämdes att jag skulle klippa mig idag. Så vi tittade på White Chicks och senare drogs det ner mot frissan.
Jag tog med mig den här bilden den här gången:

jag vart nöjd och resultatet efter klippningen kommer längre ner :)
I alla fall, efter att ha klippt mig drog jag och kusin in på Kicks där vi köpte slingningsmedel åt mig.
(jag hittade även en sjuuuukt nice parfym som jag tänker köpa! den luktade helt sjukt gott!)

Vi kom hem, kollade på nåra härligt klipp från I en annan del av köping på youtube.com (kommer längre ner) och sedan drog vi ut och rullade lite på brädan igen. Sedan skulle hon hem och jag gick in och började trixa med slingningen. Inte speciellt lyckat måste jag säga... menmen, orka ha perfekt! :D Ska nog slinga lite till imorrn, då det vart massa färg på ena sidan och nästan ingen på den andra ^_^

Jaja, nu blir det sova och sedan imorrn ska vi till landet och fixa&trixa lite. Puss och godnatt!

Här kommer allt jag nämnt åvanför fast i bilder... nästan!
image126
kusin on board (haha började tänka på sommaren och fårö nu!)

image127
me and my new HARKUTT ^^ (and that's my cow and i can't take it off!) Observera att jag skrattar på bilden vilket betyder att jag inte poserar sådär jätteseriöst :D

image128
som jag skrev i förra inlägget så rullade vi ju ner Tom till donken,
bildebevis har ni häääär :D

Kommentarer
Postat av: blixxy

hahaha! du är så finulig ibland! ^^ haha...

juste... vet du sara? -nej.. - Jag kan inte olla längre... ^^ hahaha sara- oookeej... damn vad kul det var! ^^ hahaha :P

2008-05-03 @ 11:12:31
URL: http://blixxy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0