Amanda Jenssen - Amarula tree

Har fått bilder från gårdagen nu.


Har dock fortfarande ingen motivation eller känsla för att återberätta om cupen igår, men fint var det.
Tänk vad lite teamspirit kan göra

Slapp och skön dag i skolan idag.
Första lektionen började klockan 10 och jag kom försent vilket inte gjorde ett dugg eftersom det inte togs någon närvaro. Vi gick runt på nåra små stationer och lärde oss om olika sorters energi bara.
Sen fick vi gå, då var det dags för lunch och efter den skulle vi ha webbdesign.
Den blev aldrig av för vår lärare Per blev pappa :)
Så vi hade samlektion direkt då det var Gprov som gällde.
Det enklaste provet jag gjort i hela mitt liv vill jag lova. Kryssfrågor med vissa dumma alternativ :D haha!
Sen gjorde vi några snabba utvärderingar och sedan, redan vid klockan 12.45 bar det av hemmåt.
Jag och Tove drattade in i centrum för att hon skulle köpa plastfickor och en mapp till grafiskainlämningen som sker imorgon.

Sedan gick jag hem och solade och syrran kom hem ganska fort efteråt och joinade mitt schtek.
Härligt!
Sedan har jag inte gjort så mycket mer...
eller jo, jag och Tove fick världens sämsta svar från posten så nu ska vi hitta ett annat ställe att kolla sommarjobb på.
Nice!

Aja här kommer en låt. Rubriken har redan avslöjt vilken. ENJOY!


Fastnade för videon. (youtube:a på låten så hittar du nog den riktiga ganska enkelt!)
Vill ha hela kitet med kläder då när hon har hänglsen och slips.
Jag har 1, svarta hänglsen och 2, en svart slips.
Bara ett par svarta byxor som passar och en vit snygg "herrskjorta" som saknas :)


Fick förresten en maaaasssa snygga kläder från syrrans kompis tidigare idag.
Ska gå ut och nörda mig med dom och deras kompis Matilda och kolla melodifestivalen nu, kanske fixar lite bilder på något/några av plaggen sen :)

hur har er dag varit? puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0