Aqua - Cartoon heros

Japp, har suttit och fått massa knaslåtar från Tovsson nu. NICE? JA!

Hahaha, nu är jag mer tagg än ever på rött med sugis för att fira att Tess överlevde sin operation!!
Bara massa nice låtar blir det då, jappjapp!

Längtar dessutom asmycket till imorrn kväll då jag och Maluuw ska på FMX gladiator games i globen.
Det ska bli galet kul! Och intressant :D

image190


Inte en så jättehappy bild så ni får en glad låt jag fick av Tove för en stund sen som vi garanterat kommer studsa runt till när vi tjejer-a-lá-klassen äntligen får ihop ett partay! ENJOY!



Hahaha, Aqua är ju bara såååå bäst!

Nu ska jag kolla hockey, tjingtjing!


Kommentarer
Postat av: lisa

fin bild! :)
ha en trevlig kväll/natt :)

2008-05-16 @ 23:31:56
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: Maja.

shit va länge sedan man hörde den här dängan!:D

2008-05-16 @ 23:39:39
URL: http://mcaria.blogg.se
Postat av: tove

Aqua is the shit. jag kan hela texten utantill ;D
Btw så ser gubben va du använder o sånt. du fattar nog ^^

2008-05-17 @ 00:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0