Blink-182

Jag ska skriva om konserten (gårdagen) när jag orkar, jag lovar.

Just nu är jag alldeles för trött för att skriva ett så pass långt inlägg och har ingen ork att fixa med bilderna jag just fick utav Malin.
Vill helst ut i solen och gå, har städat lite för ikväll kommer det gäster. Tänkte ta hunden på en sväng nu men fastnade vid ett klipp som jag var fast i förut. Tittade på det konstant, hela tiden, 24/7!!
Här får ni det, skrållar ganska mycket om cymbalerna men det är honom ni ska titta på.
Han, han med tatueringarna. HAN med stora bokstäver. Titta på Travis Barker när han spelar. åe <333
Jag är lite kär i honom (när han ser ut som en ödla)  :$




Någon som har tips på nån asbra Blink-182 låt? Please tell me! :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0