bra där sara, bra!

Wohow, lyckades ta mig ur den tidigare nämnda krissituationen.


Först såg det ut som om jag skulle bli tvungen att göra verklighet av mina fasansfulla hot gentemot toadörren, men när jag var påväg emot den låstes den upp och toan vart ledig. Jag praktiskt taget galopperade in och krisen är nu över. Bra där Sara, bra!

Kollar på bilder från dagens studentutsläpp finfina bilder och det såg ut som om dom hade haft det trevligt, och vilket väder! :D
Vart nästan lite tåris av att titta på dom, tänk... snart står jag där själv.
Fyfan vad jag kommer gråta. Jag vägrar släppa M1C!

Fick dock nyss reda på en helt klart UNDERBAR sak. Mitt sommarlov tar fart den 5 juni och ajg börjar inte igen förrns den 25 augusti ;) vad är inte det om ett långt, skönt sommarlov?! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0