Bubbles - Rock the world

Hinner verkligen inte blogga just nu, men ah. Haha.
Har varit i TC med syrran idag. Jag har verkligen börjat våga köpa kläder nu, jag vågar slösa pengar!! Wohow.
Så idag fick ett par små svarta shorts följa med hem, och ett par andra shorts... liksom, hängselshorts.

Kan fixa bilder och lägga upp sen. Men allt som allt gick det på 347:- och båda köptes på H&M.
Sen mötte jag upp mamma och pappa som var och fixade konfapresent till kusinen.
Vi satte oss och åt skitgod pizza till lunch och sedan drog vi hem.
Väl hemma sprang jag ner till farmor (bor nästan grannar och NEJ hon är inte en sån farmor som ska komma upp och fika stup i kvarten och hon är inte ett dugg jobbig, helt ärligt). Jag sprang ner till henne eftersom att hon ringde mig när jag och syrran satt på tåget påväg bort och sa att hon köpt en liten "tröja" som jag skulle ha att täcka axlarna med till klänningen imorrn i kyrkan.
Sprang ner, provade, tackade så mycket (den var kalas) och sprang hem. Nu sitter jag här och missbrukar Sl:s tågkolla sakemojs på sl.se.
Om ca en timme sitter jag på tåget påväg in till stan för att möta upp Malin.
Vi ska ju nämligen på FMX idag och just nu är jag verkligen superstressad! Det börjar ju liksom redan klockan 7 och klockan 6 är första insläppet! Oh herregud, men jag tänkte i alla fall slänga upp en helt sjuuuuuukt bra låt som jag även den fick utav Tove igår. Gooosh, kan knappt hålla mig tills vi ska partya loss!


bloggar mer om FMX ikväll om jag orkar :)
puss, ha en trevlig lördagkväll!


Kommentarer
Postat av: tove

Svar: haha, vi är fett lika ^^

Grymma låtar du har börjat lägga in nu! =D

2008-05-18 @ 11:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0