Calvin Harris - Acceptable in the 80's

Miljöuppgiften, det sista jag har kvar att göra i skolan innan lovet!


Ja nu börjar det vankas sommarlov och imorrn ska jag och mamma kolla på en klänning till avslutningen.
Har bestämt att jag nog vill ha en svart klänning. Inte så jättekul färg på en avslutningsklänning kanske, men jag är faktiskt den sortens tjej som aldrig, och då menar jag verkligen aldrig, har varken kjol eller klänning. Jag är en byx-tjej helt enkelt och har alltid varit. Så jag tänkte sattsa och ha en klänning i år. Jag har börja gilla att ha det faktiskt :)
Härligt. Men som sagt vill jag nog ha en svart. Jag gillar färgen svart. Det passar på något sätt alltid (konfirmationer ej inräknade!). Jag håller med farmor, svart är elegant och stiligt!
Det är ju ganska smart att köpa nått man kan ha flera gånger och som man gillar istället för något man bara gillar lite halvt men som kanske enligt vissa skulle passa bättre till just det tillfället. Så tänker jag i alla fall!

Hum, ja som sagt är det ju sommarlov snart och det börjar verkligen kännas.
Idag var det en sjuuukt onödig dag i skolan.
Kom till första lektionen (som bestämt) för att ha betygssamtal i matte. Vart det något betygssamtal? NEJ!
och hur många var vi där? Endast fem pers! Stackars oss, men kul hade vi.
Jag, Malin och Tess satte oss och lyssnad epå ipod på tåget :D Sedan hann vi även planera lite inför avslutningen. Trevligt och bra :)
Sedan kom vi tillbaka till stationen vid skolan och där träffade vi på duktiga John som tagit med MIN engelskabok som han lånade i vintras :P hahaha, bra där ;)

Istället för Svenskalektion var vi inne i studion och tittade på TvE1ornas föreställningarn. Skitbra var det och gjorde dagen värd! :)
Sedan var det lunch och jag hade med mig tacos sedan igår, smask! haha :D
Efter det hade vi engelska då jag kunde returnera min bok (äntligen fri från att riskera att få betala till skolan!) och sedan lekte vi en sorts viskleken. Tove vi hade en mening om dig som löd såhär:

"Tove has transformed into a little sunshine"

Haha, nuffe :) !
sedan hade vi lite betygssnack och det gick väl bra... Fick höra att jag utan problem skulle klara Engelska B kursen så det kändes ju bra. Kan tyvärr inte påstå att jag lagt ner speciellt mycket tid och kraft på engelskan det första året i gymnasiet. Shame on me. Får köra på lite i det ämnet i 2an känner jag...

Sedan åkte jag hem och solade. Sjukt härligt och nu hade jag tänkt att ta itu med den sista uppgiften jag har kvar att göra innan jag slutar ettan. Ganska coolt, huh? ;)

Ikväll är det ju Gossip girl också, great! Vilke bra dag det har varit känner jag, trotts magont :(
Och nu är jag även glad och förväntasfull inför avslutningen då vi ska ha det sååå mys :)
och sedan efter rött-med-sugrör-kvällen (tjejkvällen). Jag längtar som fan tjejer, det ska bli sååå kul!!

Imorrn är jag ledig, och på torsdag också. På Fredag bär det av på konsert på Fryshuset direkt efter skolan med Tove och Malin. SUPERSKOJ!
Sedan på Måndag ska vi kolla fiiiilm har vi bestämt, hela dagen för vi har inget att göra på lektionerna xD haha!
Sen är det nästan bara lediga dagar kvar vilket är soft! :)

PUSS! hoppas ni har haft en bra dag :) 

Here comes the låt btw ;) haha!

Kommentarer
Postat av: tess

hahaha yes skolavslutningen kommmeer bli myyysig :D
tove skulle också¨hänka :P
så vi blir iallafall fyra st :D
massa mys på tåget oxå :D

2008-05-27 @ 20:28:50
Postat av: The G

in the 80's ^^

2008-05-27 @ 20:47:57
Postat av: Maluuw

Fett onödiga dagar haha .. Men fredag då är det konsert!! whihooooow! :D:D:D
Hahaha åå den där låten är ju asbra ahahha xD

2008-05-28 @ 00:24:54
URL: http://rooftops.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0